lördag 28 juni 2008

13 timmar jobb(igt)


Har nyss kommit hem efter att ha jobbat 13 timmar. Är ganska mör i fossingarna kan man säga. Gud så kul att få göra om det redan imorgon.

Nädå, det funkar bra. Är bara totalt anti-social och vill bara sova sova sova. Har inte ens nån lust att gå ut ikväll, men det är ju roligt att alla som ska bli packade får göra det när det är fint väder. Det är så tråkigt att somna i nåt dike om det regnar, menar jag. Själv har jag inte sett mycket av solen, lyckades få min rast under den pyttestund då det faktiskt regnade. Rasten ägnade jag annars åt att släpa en jättesäck kattmat runt stan eftersom jag var puckad och inte tog bilen till jobbet. Så kan det gå.

Nu har jag strippat lite (för mig själv, få inte för er nåt nu) och jag ska krypa ner i min sköna sköna säng.

Dagens pensionärs-citat: Jasså du heter Marie? Ja då borde du gifta dig med Josef. För Josef och Maria var gifta och sen fick de Jesus. Men det tror vi inte på, eller hur?

Inga kommentarer: