lördag 21 juni 2008

Jag har sovsjukan

Okej, jag kanske sa att jag skulle sova hela helgen men inte fan trodde jag att det skulle stämma så bra! Har mest sovit idag. Sovit, vaknat, läst, sovit lite till, gått ut med hundarna, slösurfat på internet, sovit en stund... det är jobbigt att jobba när man är ovan. Är mycket konstig person som längtar till jobbet på måndag. Men jag trivs ganska bra och jag blir lite mindre passiv och onyttig för varje dag, jag tar små blygsamma initiativ och försöker att inte verka lat och ointresserad.

Snart är det den 25e, känns tungt att jag inte kommer att få en spänn. Men hyran ska jag väl klara av att betala. Nästa helg är det Boden Alive, självklart jobbar jag långpass hela helgen, så jag kommer endast att jobba, äta och sova. Skoj, skoj.

Just fan. Mat på spisen. G2G. Är smått efterbliven av för mycket sömn.

Inga kommentarer: