torsdag 12 juni 2008

Ännu mer spya...

Vaknade 07.23 av att hund nummer två spydde i min säng. Mamma kom hem nu! De spyr aldrig så här när mamma är hemma. Hon påstår att jag låter dem äta en massa gräs. Vad då låter?? Så fort jag vänder ryggen till så betar de som värsta crackkossorna, de är helt jävla unstoppable. Och spyr på mina möbler. Fattar inte hur småbarnsfamiljer klarar av att bo i lägenhet över huvud taget. Tvättid varannan vecka det funkar ju fan inte! Och inte kan man tvätta oftare heller med alla gamar till grannar som paxar upp tvättstugan veckor i förväg. Jag tycker att jag är ute i god tid och ÄNDÅ är det jag som får stå i tvättstugan på lördag kväll.

Idag åker jag till Kalix med pappa som sagt. Är inte jättesugen men det blir säkert trevligt. Ska snart iväg och träna, är inte helt sugen på det heller men det blir säkert skoj när jag väl är där.

Min nya favvo är Kristian Anttila - Smutser. Jag hörde på P3: Och nu ska vi få lyssna på Kristian Anttilas nya singel. I den har de redigerat bort ordet fitta eftersom man inte får säga fitta i radio.

Det tyckte jag var skitkul. Jag gillar P3, bästa kanalen. Har börjat få mordiska känslor för Rix FM och Lugna Favoriter, de spelar bara samma skit om och om igen. Helt vansinnigt.

Lyssna lite på Smutser nu. Och på Youtube får man tydligen säga fitta, för övrigt.

1 kommentar:

libellule sa...

Jo middag/get-together imorgon låter bra, jag är på! :D