söndag 15 juni 2008

Förut var jag avstängd, nu är jag påsatt.














Världens bästa citat! Helt jävla sant också. Jag har hittat ett nytt favvo-program. Nej, inte i tv utan i radio. Jag kanske redan har nämnt att P3 är bästa radiokanalen, jag kan lyssna på nästan alla program utan att bli spyfärdig, som jag blir när jag lyssnar på Rix FM nu för tiden. Och i P3 råkade jag ratta in Relationsrådet med Jonna och Kitty. Älskar såna program! Inte bara för att de vågar säga knulla i radio, men de har ganska vettiga råd till vilsna ungdomar också, och så är de roliga att lyssna på. Man blir dock lite trött i ögat när de får frågor som lyder: hej, jag är en tjej som har haft sex med en tjej, är jag fortfarande oskuld då? Eeh, du uppfattade väl vad du själv skrev bruden? Varför är vårt samhälle så sjukt penetrationsfixerat? Det är ju synd om dem som tror att in och ut är det enda sättet man kan ha sex på.

För hundrade gången:
Tjej + Tjej = sex.
Tjej + Gurka = inte sex.

Okej? Bra.

För övrigt ska jag bli Kitty Jutbring när jag blir stor. För att hon är cool och har snyggt hår och en miljon Hello Kitty-saker och skriver roliga krönikor i Aftonbladet. Jag vill också skriva krönikor! Och ha roligt hår. Och det ryms inte ens en halv miljon Hello Kitty-saker hos mig men när jag blir superrik p.g.a. mina fyndiga krönikor kan jag köpa en lagerlokal att förvara dem i. Just det.

Korvkvällen/grillkvällen blev mycket lyckad. Fast vi hade behövt minst en person till för att äta upp all maten. Det höll på att gå åt skogen redan från början dock. Tre brudar och en grill liksom, total förvirring. "Ska vi hälla på tändvätskan nu? Ska vi tända på nu? Varför blir det inga lågor? Ska vi hälla på mer tändvätska?(aja baja men jag gjorde det i alla fall, hehe)Är korvarna klara nu?" Men det blev ändå skitgott i slutändan och vi hade TVÅ kladdkakor för oss själva som vi inte orkade äta upp.

När Ellifiore åkte hem kollade jag och Jojo reprisen av Sugar Rush. Mycket sevärd serie som går på TVÅAN av alla träiga kanaler, de tycker jag att du ska kolla in för den är skojig. "Det behövs fler kåta lesbianer i tv" skriver Roger Wilson, och jag kan bara säga AMEN.

Inga kommentarer: