måndag 23 juni 2008

Lista

Har du pojkvän/flickvän? Yes!
Är du kär? Oh ja
Hur tidigt stiger du upp? Kvart i sex, snyft
Vem/vilka vet mest om dig? Måste nog vara Hanna
Gillar du att slåss? Brukar drömma drömmar om att jag spöar upp folk och det känns almost too good...
Vad ska du göra ikväll? Äta choklad och kanske se på tv, jobbdag imorrn igen
När var du senast full? Alldeles för länge sen. Skärpning!
Har du utländska föräldrar? De är nog från en annan planet, räknas det?
Var har du ont? I ryggslutet =/
Är du bra på att måla? Jag hamnar alltid utanför strecken
Vem kramade du senast? Oh shit... skrämmande nog minns jag inte. Räknas min kusins katt?
Vad längtar du till? Hanna! Som fan! Och Pride. Och lönen.
Vad heter dina husdjur? Nicki, Strauss, Lucifer, Curre
Har du körkort? Jajjamen, yay me
Favoritgodis? Ge mig chåklaaaa
Morgon- eller nattmänniska? Natten är min grej
Sparare eller slösare? Jag sparar på enkronorna och slösar på hundralapparna...
Har du några homosexuella vänner? Det får jag ju verkligen hoppas
Bio eller promenad? Bio! Nu på onsdag! SATC jippi!
Är du kittlig? Everything I say can, and will, be used against me...
Rädd för insekter? Jo om de är äckliga och närgångna
Anser du att du är stark? Som en oxe. En klen oxe.

Jag utmanar LIBELLULE och VAGABOND!

Inga kommentarer: