torsdag 5 juni 2008

Badankan luktar mums



Har idag tagit årets första dopp i Aldersjön. ÄNTLIGEN kan man säga. Har även denna vecka hunnit träna FYRA gånger på Step In, det förtjänar att skrivas med stora bokstäver eftersom det bara är torsdag idag. Imorgon blir det styrketräning. Fittast, kom ihåg det!

Kan också stolt säga att jag kört till Kallax Flygplats helt på egen hand för första gången och hämtat pappa + fru som varit i Grekland en vecka. Totalt bortkastade pengar enligt mig eftersom vi haft medelhavsvärme hemma. Men i alla fall. I Grekland kostar en liter mjölk 1.60 Euro, alltså nästan 20 spänn, och två liter apelsinjuice kostar 30 Euro. Tänk på det ni! Ville bara ha det sagt. Sen fick jag en present för besväret också, Ralph Lauren Wild som luktar mums! Så nu luktar jag med andra ord också mums. Parfymen kändes väldigt o-pappig, däremot satt prislappen fortfarande kvar vilket kändes ganska pappigt. 42 Euro kostade den om det var intressant. Eftersom jag ägnar den här sommaren åt att vara manisk angående pengar och ekonomi så tycker jag i alla fall att det var intressant.

Nu har jag inget mer intressant att säga. Utom att min bikini i princip är för liten. Jag får på mig den men törd inte luta mig åt nåt håll av rädsla för att tutt-chocka nån. Men nu när jag ska träna så stenhårt kommer de snart att vissna ner och i värsta fall likna två ledsna pungkulor, men det får bli ett senare problem.

Måste lägga in en kisse-bild igen, bara för att de är så jävla söta.

Inga kommentarer: