torsdag 26 juni 2008

BBQ!

Nu sticker jag strax iväg för lite bbq och suuupa med jobbet. Känner mig lite nervös. Antagligen bjöd de mig av artighet, de kanske trodde att jag skulle tacka nej, de känner ju inte mig. Men finns det nåt bättre sätt att komma in i gruppen än sprit, sprit och ännu mer sprit? Skulle inte tro det, this i a once in a lifetime opportunity och jag ska minsann visa hur grymt trevlig och social jag kan vara. Till min hjälp har jag smirnoff ice, bacardi watermelon, xider pine citrus och xider summer beeze, samt en rejäl koskenkorva och Green cat. Det kan ju bara inte bli fel!

Ber en liten bön om att jag tar mig upp ur sängen imorgon utan att behöva hålla i huvudet, eftersom jag jobbar eftermiddag. Men jag ska ta det lugnt och hoppas att de andra blir aspackade, det blir så härlig stämning då.

Wish me luck!

Inga kommentarer: