tisdag 17 juni 2008

Who is YOUR orgasm mentor?

Varför går alla weirdo program på kanal fem?

Orgasmcoachen Dr Betty Dodson ska lära några damer alla sina tricks. Sen ska damerna visa framför kameran vad de lärt sig.

Det är jätteroligt verkligen. Slash tragiskt. Tänk att vara 42 och aldrig ha fått orgasm. Tyvärr gick just den kvinnan inte att rädda, hon vägrade att ens ta på sig själv så hon fick åka hem. Tycker verkligen synd om henne, och alla andra kvinnor som aldrig fått orgasm. "Jag visste inte vad det var. Jag visste att mannen fick dem, jag trodde det var hans funktion. Jag hade ingen aning om att kvinnor också kunde få orgasm." Det är så man vill grina. Själv är jag min egen orgasm mentor, så det så. Bra sås reder sig själv, som sagt.

Och se upp så du inte överanvänder leksakslådan, man kan faktiskt bli beroende och förhårdnad downstairs, det är ju inte så roligt.

Jag borde fan ha min egen sexspalt. Jag skulle tala om för alla hur onormala de är hela tiden, för det vågar aldrig de vanliga sexspalt-tanterna göra.

Nu ska jag sluta svamla och gå och sova. På introt idag diskuterades om nån av de äldre eventuellt har skabb eller möjligtvis löss. Mysigt va? Jag längtar redan.

Nighty night, don't let the bed bugs bite...

Doctor: Ms. Van De Kamp, I think you may have had an orgasm.
Bree: No, no, no. I've had orgasms before.
Doctor: How would you describe them?
Bree: Oh, you know. That warm sensation; that tingling feeling of relief when it's over. No, no, this was much...
Doctor: Better?
Bree: Yes.
Doctor: That's cause it was an orgasm.
Bree: Oh. Well, I'll be darned.

Inga kommentarer: