fredag 13 juni 2008

Filmkväll

Egentligen har jag inte tid att sitta här och lalla, jag har ju filmkväll med Ellifiore och Jojo. Ville bara klottra ner det så att det märks att jag faktiskt har ett liv, ha! Vi har kollat på Linas kvällsbok. Underbar!

Ja, vi är kanske som yin och yang. Han är kåt, jag är torr. Han är glad, jag är ledsen. Han är en kille, jag är en tjej.

Och så har vi kollat in Kallt Byte, den norska skräckisen. Inte så tokig faktiskt, ungefär som amerikanska motsvarigheter. Förutom att det är lite svårt att ta norsk skräckis på allvar, man fnissar så fort de snackar. Norska är så gulligt.

Jojo tycker att Mikael Nyqvist är het och manlig, men inte Brad Pitt. Eventuellt blev hon tappad på huvudet vid födseln men vi älskar henne ändå.

Massa grattis till Angel som firar sin 22a födelsedag på Irland! Hoppas du inte haft alltför mycket otur på fredagen den trettonde!

Inga kommentarer: