tisdag 24 juni 2008

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu

Har varit på spinning. Så taggad! Fattar inte vad som hände, men när jag kom dit kände jag bara "nu jävlar!" och sen trampade jag på as hell. De här humörsvängningarna är verkligen påfrestande, jag är skitarg ena stunden och glad nästa. Och kom inte drgaandes med nåt mens-svammel, i så fall borde jag ha mens varenda jäkla dag. Fattar inte hur jag kan svettas så mycket på spinning, det är helt otroligt. Det rinner från pannan och ner mellan tuttarna, blir oljig typ som på brudarna i Eric Prydz Call on Me. Är smått rädd att händerna ska halka av så jag slår skallen i styret, det låter osannolikt men jag tror det skulle kunna hända. Men jag svettas iaf inte stora äckliga sjöar på golvet som folk får halka omkring i, det gör alla gubbar som går på spinning. Alltid nåt. I'm a lady, you see.

Vad ska man äta efter träning? Hatar allt som har med mat och kost att göra. Så jävla enkelt, så jävla svårt. Plus att jag är knäpp. Klarar inte av att äta Frosties till frukost för de är så sliskiga så jag blir illamående, men jag kan utan problem äta en chokladkaka och ändå vara sugen på nåt mer. Very strange. (Obs. Jag äter inte choklad till frulle, jag äter fil och flingor. Bara så ni vet. Choklad-frullen är mer ett partytrick.)

Jag ska äta en banan i alla fall, TROTS Gainomax-reklamen som jag måste erkänna att jag älskar! Den är så himla gullig! Bananas are for monkeys. Don't eat the monkeys food...ganska sexig röst faktiskt.

Sluta jiddra börja trolla. Upp 05.45 imorgon men sen är det SATC-filmen på kvällen, och torsdag blir det ledighet! Med andra ord har jag planerat in: tvätt, städning, grillfest med jobbet, öltält samt två träningspass. Kanon! Skönt att vara ledig och verkligen kunna koppla av.

Now, watch the scary little monkey!

Inga kommentarer: