söndag 15 juni 2008

Money money money must be funny...


Det vore verkligen jätteschysst om nån kunde donera en blygsam summa pengar till mig. Gärna så det räcker till en flygbiljett och en tågbiljett till min älskling, för henne saknar så det gör ont i hjärtat.

För att muntra upp mig i min fattigdom har jag mini-shoppat!

Mian Lodalen - Trekant
Linda Skugge - Men mest av allt vill jag hångla med nån
Linda Skugge - Akta er killar, här kommer gud och hon är jävligt förbannad

De tre tillsammans kostade ynka 96 spänn hos CDON! Man kan inte bli annat än uppmuntrad.

Naturligtvis inte på långa vägar lika uppmuntrad som jag skulle bli av ett riktigt skönt hångel med min älskling.

Det här kommer bli en lång, lång sommar. Imorgon är min sista lediga dag, för övrigt. Grattis till mig.

Inga kommentarer: