fredag 4 juli 2008

What a waste of sunshine

Idag är det kanonväder, strålande sol och alltihopa. Så vad har jag pysslat med? Sovit, ätit chips och kollat på film, Sweeney Todd just nu. Japp, det är sant. Slösa ingen sol på mig liksom.

Frida ringde faktiskt imorse och erbjöd mig att jobba kväll, yes! Fett betalt och bara fyra timmar, det kommer knappt kännas som att jobba efter alla nio timmar och ännu längre dagar. "Va, får jag redan gå hem?" liksom. Hehe. Så nu vet ni var ni har mig.

Hade en sjuk dröm där jag jobbade och diskmaskinen gick sönder, ugnen likaså och det började nog brinna också och jag försökte rädda - pensionärerna? Nej nej, de varma mackorna! Och folk påstår att jag inte är ond. Mohaha.

Nån av de inblandade som har nån kommentar om syjunta på lördag? Eller förslag till middag? Ohana är såklart också hjärtligt välkommen, hon kan också sitta och skvallra och vara till lika stor nytta som vi, dvs inte så stor. Är sniken genom att skriva här istället för att ringa, varför har alla telia?? Aja baja på er, jag har inga pengar på mobben ju.

Drömde också att jag var på konstig julfest dit mamma tvingat mig, det var en miljon barn och alla möjliga sorters djur där. Katter, hundar, möss, marsvin, hästar, grisar och jag vet inte vad, och alla gick lösa och vissa inne i huset. Kaos. Och barnen var uppkäftiga. Men jag hade Hanna med mig! Och hon var så sexig i svart skjorta och röd slips och vi gick omkring hand i hand och pussades och alla glodde på de märkliga flatorna, men sen blev det nåt knas, vi tappade bort varann och jag gick omkring och letade efter henne med en svart katt fastklöst på ryggen och ingen fick ta bort den. I'm so weird.

Inga kommentarer: