måndag 21 juli 2008

Vad smakar Brasilien?


Jo det ska jag tala om för dig. Ganska äckligt. Blev lite nyfiken på Fantas nya läsk med Brasilien-smak, men den var inte god alls. Kanske ska testa Island-smak? Eller Saudiarabien-smak? Undrar vad Fanta med Sverige-smak skulle smaka. Inlagd sill kanske, eller dopp i grytan. Usch då.

Idag har jag avnjutit min lediga dag så gott man bara kan göra när man ser efter två hundar varav en lider av depression och den andra av damp och det ösregnar ute.

Har sett lite av L Word säsong ett på min nya tv. Åh guuud så fantastiskt! Det är pinsamt att bli så uppspelt över en tv men vilken jävla bra bild! Jag satt med blicken insugen i tv och kom ihåg precis hur det kändes första gången jag såg det. Första säsongen av L word är den allra bästa. Very wow.

Har också sett Grey Matters idag, en film med Heather Graham som jag egentligen inte tycker om, men hon var väldigt gullig i den här filmen. Se den! Om du gillar söta romantiska komedier alltså, annars kommer du nog inte tycka om den.

Blev jätteglad idag när posten trillade in genom inkastet. Min älskling hade skickat ett fint kort och ett foto på sig själv! Precis vad man behöver en regning dag!

Annars har jag inte gjort mer spännande idag än att gå på pulsspinning och köpa WC-anka med äppelsmak. Nej, doft menar jag. Det är nog inte bra att dricka WC-anka, det är nog till och med värre än Fanta med smak av Brasilien.

Är inte Shane och Alice för himla gulliga på den här bilden? So darn cute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är glad att jag kan göra dig glad snuttan. =) ville ju skicka någonting till dig =)
längtar efter dig så jävla mycket! puss! puss! puss!

Pumita sa...

Haha, Sverige-smaken är förstås sour herring! ;)
Tack för din kommentar hos mig och ha en skön kväll!