fredag 25 juli 2008

Trött trött åsså lite trött

Jag är så trött så jag kommer inte på nåt att skriva. Förutom att jag är så tråkig att jag inte ska på Piteå dansar och ler i helgen. Jag ska sova. Så jävla mycket och länge jag bara kan. Skuttade upp ur sängen kvart i fem imorse, fick för mig att klockan var kvart i sex. Hann inte så långt innan jag kom på det, som tur var. Men har varit lite allmänt klumpig och klantig på jobbet idag.

Men jag har fått pengar! För första gången på typ tre månader har jag lite att röra mig med! Visst, jag är skyldig Ellifiore en massa och jag kommer bränna en hel del i Stockholm, men ändå! Pengar! Fantastiskt. Jag firade det med att köpa en badrumsmatta (hunden spydde ihjäl min förra) och små handdukar, i härligt illgrön färg.

På tal om det funderar jag på att skippa allt lila (inte mycket alltså) i längenheten och köpa en massa kornblå/petrol blue grejor. Älskar den färgen. Intresseflaggan hänger på halv stång känner jag, men som sagt. So freakin' tired. Ska skala av kläderna och krypa i säng nu med mitt lilla pälsdjur. Mindre än en vecka till Pride! Ellifiore och Jojo har uttryckt viss oro för det här med rumsdelandet eftersom de har fått för sig att jag och Hanna kommer att stänga in oss och göka hela halva dan och natten och att de kommer att bli temporarily blind. Tyvärr har jag inga lugnande besked i den frågan. It's been two and a half months people!

Dagens jag-citat (speglar min nuvarande hjärnaktivitet mycket bra):
Hanna: Älskling du är ju både het och sexig!
Jag: Åh men det är ju du som är hexig! Öhh...nää.

Dags att sussa? Japp, definitivt.

Inga kommentarer: