söndag 6 juli 2008

Mobil-lek!

Som ni vet så gillar jag lekar av olika slag, den här har jag tjuvlånat härifrån! Bläddra fram nummerlistan i mobben och svara på frågorna om personerna! Sno gärna listan av mig, och lämna en kommentar så jag kan spana in vad du svarat!

Har du pussat nummer 2?
Nix, pussar inte mina kusiner.
Vad har du för relation med nummer 20?
Jobbarkompis på mitt sommarjobb, trevlig brud!
När ska du träffa nummer 30?
Hehe, mitt före detta sommarjobb som jag hoppas att jag aldrig återser!
Är nummer 18 söt?
Ex-bossen är inte särskilt söt, nej. Snarare besk.
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Ganska tystlåten, blyg och pryd men snäll. Men det ändrade sig fort! Känner du igen dig själv?
Gillar du nummer 14?
Känner inte förra solflickan så värst bra men hon verkar ju trevlig och rolig.
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Tyvärr inte och nu är hon på Irland.
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Vet inte, men hoppas det blir snart för hon är trevlig!
Är du nära vän med nummer 23?
Njaa, men det kan ändras om jag tar mig till Piteå nån jäkla gång.
Har du gått på bio med nummer 4?
Hela bemanningsenheten, nja, så poppis är jag inte!
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nej men gärna till, för det är en kinarestaurang.
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Minna. Fast egentligen mest om väder och vind, träffar henne nästan aldrig numera.
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Visst men det var typ två år sen vi sågs så det skulle kännas lite konstigt.
Vad har du och nummer 54 för relation?
Det är ju mamsen!
Vad skulle du vilja göra med nummer 62?
Antyd inget nu, det är faktiskt min pappa.
Vad är det bästa med nummer 72?
Att hon är så trevlig och gullig, särskilt på fyllan!
Brukar du och nummer 61 träffas?
Inte annat än i skolan.
Vad tycker du om 130?
Jag har fan inte så många nummer!

I vanlig ordning utmanar jag Vagabond och Libellule!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentaren! Jag vill chansa och lyssnar kanske för mkt på va andra tkr ibland. Men känns skönt att höra att det funkat med såna förhållande om det skulle vara så att han skulle falla mig i smaken. Fortsätter läser din blogg :)

libellule sa...

utmaningen tagen så varsågod å läs mina intressanta svar :P hehe..