lördag 12 juli 2008

Vinterdepression rätt ner i brevlådan


Är det bara jag, eller kom höstkatalogen ovanligt tidigt i år? Ironiskt nog är det ju höstväder ute varenda dag, så det passar ju ovanligt bra! Men man vill ju bara grina när man förväntas beställa stickiga cardigans och smickrande långkalsonger istället för minimala bikinis och färgglada flipfloppar. Det är faktiskt juli! Inte oktober!

Blev ändå lite förtjust i Haléns nya katalog, eller egentligen bara över den här kappan som jag hittade. Inte alls stilen jag är ute efter men jag blev bara sådär "ååh, naaw!" när jag såg den, så jag kanske köper den i alla fall. När jag får pengar nån gång i september alltså. Och då är det ju faktiskt höst, så då passar det ju bra.

Har badat ute exakt EN gång i år. Min splitter nya bikini har jag inte alls använt. Sacre jäkla bleu och merde säger jag bara.

Inga kommentarer: