måndag 28 juli 2008

2 days to go!


Bara två dar kvar tills vi sätter oss på planet mot Stockholm! Frågan är bara hur vi ska ta oss till flygplatsen. Mamma kanske inte har tid att sljutsa oss och Ellifiores päron lär knappast göra det...kanske om de får distribuera Vakna och Vakttornet till oss tills vi dör. But that is not a sacrifice I am willing to make! Men det löser sig säkert.

Så här ser mitt schema ut:

Måndag(idag alltså): Been there done that. Been at work med andra ord.
Tisdag: Jobba 8-13. Springa till bussen och åka till Luleå med Jojo och Ellifiore och göra lite sista minuten-Pride-shopping.
Onsdag: Tvätta, packa och städa. Fantastiskt kul.
Torsdag - Söndag: Priiiide!
Måndag: Upp å hoppa! Jobb 7-13 om jag minns rätt.

Hittade en skitsnygg kjol och en skitsnygg skjorta på Lindex, och en jättesöt top på Åhléns, men jag känner att jag måste hålla i pengarna lite. Men jag vill inte! Önskar jag kunde snabbspola till nästa månad när jag får en hyfsat stor lön.

Mest av allt längtar jag tills jag får träffa min sötnos, hon är fantastisk! Det ska bli så overkligt och underbart! Det har gått sjukt långa många dagar. Hon är redan i Stockholm och kollar läget. Så om du ser en riktigt sexig, kinda asian-looking och inte så lång brud med underbart fint hår och snygg rumpa så kan du vinka för då är det min tjej!

Inga kommentarer: