söndag 13 juli 2008

Lämna mitt brevinkast ifred!

Vad är nu detta? undrade jag ner jag såg nåt nerstucket i mitt brevinkast. Irriterande reklamblad? Kärleksbrev från min älskling? Ett hemligt och spännande paket? Inget av dem, visade det sig. Det var en fucking jävla tidning från Sverigedemokraterna! Jag blev spontant förbannad, det kändes som ett övergrepp mot mitt brevinkast. Jävla muppar till att spridda sin förbannade pest till mitt hem!

Om det var val idag skulle Sverigedemokraterna komma in i riksdagen. Vad är det för fel på Sverige? Vem är du som vill att människor med såna värderingar ska styra vårt land? Räcker det inte med regeringen vi har? Varför är svenskarna så ini helvete självdestruktiva??

Bläddrade igenom dyngan, dagen till ära var det "invandringsspecial". Man blir ju illamående av ironin. Varenda jävla dag är invandringsspecial för SD! Har de nåt annat att gaffla om än deras jävla invandrartjat? Deras ledare ser inte speciellt arisk ut men det gjorde ju inte Hitler heller och se hur långt han kom med sin propaganda. Är det inte Sd som har uniformsförbud inom sitt parti? Hmm vad i all världen kan det bero på? Vad skulle hända om förbudet hävdes? Skulle gossarna och flickorna komma marscherande till partimötena i knästrumpor och skotskrutig kjol, eller är det någon helt annan form av uniform som åsyftas? Mysterium. Absolut mysterium.

Hade jag en kisse skulle jag med glädje lägga tidningen underst i kattlådan där den hör hemma. Nu får jag väl nöja mig med att använda den som dasspapper eller nåt annat passande. Att bara knöla ner den i pappersinsamlingen känns alldeles för...snällt.

Det mest mystiska är väl partimedlemmarna som själva har invandrarbakgrund. Hur tänker de? Tycker de att de egentligen borde ha stannat i sina hemländer och blivit torterade till döds? För det alternativet finns ju säkert kvar, varsågoda och åk hem så kan ju vi infödingar spara in några goa slantar på er. Puckon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du någon skylt som talar om att du inte vill ha reklam? Om inte - sluta gnälla. Om ja - kontakta sd:s lokalavdelning i din kommun och snäs av dem.

"Vad är det för fel på Sverige?"

Vad är det för fel på dig? Anser du inte att det finns några problem med dagens invandringspolitik i Sverige, som är västvärlden liberalaste?

"Är det inte Sd som har uniformsförbud inom sitt parti?"

Nej, det där är en skröna. Sd har alltid varit ett demokratiskt, icke-extremt och icke-nazistiskt parti. På senare år har partiet även blivit tydligt Israelvänligt.

http://www.sverigedemokraterna.net/asikt_skolwebben_text.php?action=fullnews&id=248

”Om ni nu inte har några nazister i partiet hur kommer det sig då att ni var tvungna att införa uniformsförbud på era möten?”
Det där är ett horribelt missförstånd, det var ju givetvis inte så att vi syftade på nazistuniformer, något sådant har självklart aldrig förekommit. Den vantolkningen har spridits av våra motståndare efter att vi i mitten av nittiotalet, i några nummer av vår partibulletin, gjorde klart att vi inte ville ha människor i uniformsliknande klädsel på våra möten, med detta åsyftades bomberjackor och kängor, det var alltså ett led i vårt arbete för att göra skinnnskallarna slutgiltigt införstådda med att de inte var välkomna på våra möten. Att våra ansträngningar för att få bort rasister senare har kommit att användas som ett argument för att vi skulle vara rasister är mycket märkligt.


"Det mest mystiska är väl partimedlemmarna som själva har invandrarbakgrund. Hur tänker de?"

Hur de tänker? De vill bevara Sverige som det är och dra åt tumskruvarna på dem som inte sköter sig.

"Tycker de att de egentligen borde ha stannat i sina hemländer och blivit torterade till döds?"

Endast fem (5) procent av Sveriges massinvandring utgörs av riktiga flyktingar som kan sägas stämma in på den beskrivningen. Du kanske inte borde ha slängt den där SD-Kuriren utan läst den istället.

Anonym sa...

Jag funderade på att skicka tillbaks eländet till partiet, men ville inte slösa pengar på frimärken till skiten.

Patrik sa...

Vi lämnar gärna ditt brevinkast ifred om det tydligt framgår att du inte vill ha sd-material. "Ej sd-kuriren" funkar, likaså "Ej samhällsinformation" (men då blir du utan en massa annat också).

Måste kommentera Tobias litet... för "ej reklam" hindrar inte att Sd-kuriren och annan samhällsinformation dimper in. Problemet med "ej reklam"-skylt är att olika människor definierar reklam olika. Vanligen är det dock förknippat med försäljning och inte spridande av partipolitisk information/propaganda.

I övrigt har Tobias givit dig en mycket god lektion i sverigedemokrati.

Ps. Får jag tid ska jag ut och dela Sd-kuriren till helgen... :-)