söndag 6 juli 2008

MÅNPRISMA, FÖRVANDLA OSS!


Först av allt: Tack, Chessy! Tack för all hjälp! Nu har vi varit en eftermiddag, kväll och halv natt hos Chessy medan hon har hjälpt oss med våra Pride-dräkter. Och de är i princip klara! Lite pyssel och trassel kvar som vi själva kan klara av. Kjolar har kortats, urringningar har fördjupats, toppar har tajtats. We are ready to rumble!

Om du inte redan fattat det så ska vi föreställa Sailor Moon och hennes sailorhjältinnor, med Ellifiore som huvudperson! Kanonbra idé om jag får säga det själv. Jojo är Mercury, Hannasöt är Mars och själv är jag Jupiter. Nu saknar vi bara schyssta tiaror och en liten Luna-kisse så är vi all set. 26 dagar kvar!

Är skitglad att Ellifiore och Jojo ens vill följa med på Priden. Det är ju inte riktigt deras forum om man säger så, vilket absolut inte kommer hindra mig från att hitta ett antal sexiga flator som kan hångla upp dem, hehe. Vi ska ha så jävla roligt. Och jag kommer äntnligen äntligen få träffa Hanna! Det har aldrig gått så här många dar emellan förut, och det är ren tortyr. Jag behöver mitt syre, min livslust, min drog, min älskling! Fatta att jag är avundssjuk på alla, precis alla, som bor närmare sin älskling än 85 mil. Å andra sidan har vi det fucking jävla bra ändå, mycket bättre än många andra som ser sin käresta varje dag. Vet inte om det är uppmuntrande eller tragiskt, men så är det i alla fall.

Och nu kära kottar ska jag, på mitt vanliga halvstörda vis, äta nattmacka i form av pommes frites med massa ketchup, och ett glas citronsaft till det.

And yes. I was a special child.

Inga kommentarer: