torsdag 3 juli 2008

Baby Beck


Idag är typ varmaste dagen hittils i år, så självklart har jag jobbat till 16.30. Störd som jag är har jag också anmält mig frivilligt till att jobba imorgon kväll om det behövs. Show me money money I want lots of money money, show me what it takes to be a real rich bitch.

Men ikväll kollar jag och mamma på Irene Huss, filmserien som verkar vilja ta över tv-deckarSverige efter Beck. En Beck-baby helt enkelt. Inte lika bra men helt okej att kolla på en svettig torsdagkväll.

På lördag kanske vi åker till Chessy igen och har syjunta. Fast, jag, Ellifiore och Jojo tänkte bjuda på fancy middag, eller snarare nån god och billig middag, för vi är ändå värdelösa på hela nål och tråd-grejen.

Vi ska sy och vi ska klippa vi ska göra't ska vi tippa till den stora galakvällen, ska vi sy modellen. Vi syr och sätter i den, å ett skärp av siden, och brudarna på parad bland bögarna i hundratal vi blir de vackraste i Stockholms stora saaaaaal!

Oh yes. Har även kommit ikapp lite i My Name is Earl som jag har missat en massa avsnitt från. I ett av dem var Paris Hilton med, och ta mig fan om hon inte har lite självironi! Hon skämtar med sig själv, flera gånger till och med! Amazing. Har inte hon förresten väldigt stora fossingar för att vara så lång och spinkig? Hon ser ut som ett L, egentligen. Och stora händer har hon också, riktiga jävla dasslock.

Om du har tråkigt kan du kolla in Gallery of the Absurd. Konstnären är superbra på att göra karikatyrer av kändisar typ Brangelina, Paris, Beckhams och Brittan. Önskar jag också kunde rita nåt annat än streckgubbar. Om man ska se att mina porträtt föreställer tjejer måste de ha kjol och en miljard ögonfransar plus rosett i håret. Tur att man har andra kvaliteer. För det har jag väl?

Inga kommentarer: