söndag 6 juli 2008

Mardrömmarnas mardröm!

Inatt drömde jag en mardröm av värsta sort. Jag drömde att jag satt på tåget på väg ner till Hanna, men på vägen pratade hon in på mitt mobilsvar, och meddelandet var ju inte så roligt. Hon sa att hon hade gift sig, med en kille! Jag blev helt chockad och ringde upp och grinade och grälade och alla i vagnen glodde på mig. Sen var jag tydligen framme och fick hela historien klar för mig.

Hannas mamma hade arrangerat ett äktenskap mellan henne och nån lång blond brat-boy som hette Kristian, när de båda var små. Och även fast det var helt okej att vi två var tillsammans så var det bara menat för en period eller som en fas, förklarade Hanna för mig. "Mamma säger att jag är ju bisexuell så det är ju helt okej att jag gifter mig med en kille då!" sa min älskling! Hon förklarade också att hon älskade mig men att det här var planerat sen länge, och sen fick jag syn på en ask p-piller som låg mellan oss på köksbordet, som hennes mamma följt med och fått utskrivna till henne! Oh my gosh. Sen fick jag också en vision av Hanna i lång vit brudklänning med släp och röda rosor och långa korkskruvslockar och hela köret, som gick sin långa brat-boy till mötes på en solindränkt kulle. Det kändes som att jag höll på att gå sönder i tusen bitar. Har aldrig blivit så glad över att vakna!

Men Hanna skulle minsann aldrig sneaka iväg och gifta sig med nån okänd snubbe, det har hon faktiskt lovat mig. Love her, klarar mig inte utan henne. Otäck hemsk dröm.

Nu blir det träning! Känner mig allmänt mensig och dallrig men det är bara att ta sig i kragen. Vi ska ju bli fittast för fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle aldrig nånsin göra nåt sånt! My poor sweetie! Elaka dum-dröm! =P
Jag vill alltid bara ha DIG älskling! <3
Me love you long time! ;D
Pussy pussy!