onsdag 23 juli 2008

Nu tycker jag att du är lite vrång


Mamma och jag såg Sunes sommar igår, den är ju så jävla bra. Ovanstående rubrik hade passat bra att använda på pensionärerna idag. Jag har väl suttit sammanlagt tio minuter på fem timmar, antingen ville de allting eller ingenting, för att sammanfatta läget. Så nu ska jag skala av mig fulkläderna, krypa ner i soffan med min nya craving (knäckemacka med gravad lax) och avnjuta ett par avsnitt av L Word innan jag sussar så jag orkar en omgång pensionärs-brottning imorgon också. Men inga bett eller klösmärken idag, det är ju ett plus!

Dagens pensionärs-citat:
Arg tant om min jobbarkompis: Varför hänger du efter den där jävla människan? Jag ska säga dig, hon är full i skam! Hon leker sjuk och skrattar bakom din rygg när du hjälper henne! Och du släpper inte in henne här!

Inga kommentarer: