tisdag 8 juli 2008

Vill ha, ska ha!


Jag vill ha och jag ska ha en industrial i mitt vänstra öra, det är bara så. Det nedre hålet är alltså redan gjort, det som aldrig vill läka alltså. Har suttit med örat nerkört i ett decilitermått med koksaltlösning tills jag nästan hade nackspärr och fastnade så. Men jag har läst på flera ställen att man inte bara ska badda utan helt enkelt DRÄNKA piercingen i koksaltlösning så att saltet hinner suga ut alla bassilusker som finns där inne. Vi får väl se hur den ser ut imorgon. Vill ju inte göra nåt nytt hål innan det här har läkt. Men jag har alldeles för dåligt tålamod för att vänta och vänta. Tur att jag inte har piercat naveln, jag skulle bli vansinnig av att den aldrig läkte. Tungan var verkligen a piece of cake jämfört med örat! Å andra sidan kan man pierca örat och ändå äta, vilket helt klart är en fördel! Efter fyra dar av kräm, yoghurt, saft och isvatten var jag redo att begå mord för en knastrande kryddig tacotallrik. Ah, ljuva minnen.

Ett bonus-pensionärs-citat:
Stefan till liten söt tant: - Vad gör du för nånting?
Tant: Jag knullar! Det är så dåligt med karlar på det här stället. Kan man inte få sig en i månaden i alla fall?!
Bea: Det är inte lite krav tanterna har. En gång i månaden, det var minsann mer än jag fick när jag var singel!

Jag kommer säkert bli en sån där riktig kåt gammal snusktant, nypa vårdbiträdena i häcken och vara riktigt jävla jobbig. Idag fick de stackarna grillkorv som liknade gråaktiga avhuggna penisar. Om det är sån kvalité på maten nu, vad ska vi få när vi blir gamla? Råttkött? Hö? Grillade mygg? Vem vet.

Inga kommentarer: