söndag 6 juli 2008

Mostly I think euuuww

Ohana varnade mig för att piercingar i öronkanten kan vara besvärliga, hennes läkte aldrig så hon fick ta ut den och nu har hon en pytteliten knöl där den satt som inte vill gå bort.

"Äsch", tänkte jag, "det fixar sig!" men nu har det gått skitlång tid sen jag gjorde min, och den läker fanimej aldrig. Den blir lite bättre, sen blir den sämre, sen blir den lite bättre, och sen sämre igen. Och nu när jag kom ut ur duschen upptäckte jag att det rann vitt äckelpäckel och lite blod från den, jag har väl dragit på mig en fucking infektion i den, det är ju jättefint. Vad ska man göra åt infektioner och besvärliga piercingar? Har baddat den med Perfect Antiseptic Solution (tror jag den heter i alla fall) och jag har också gjort en koksaltlösning och baddat med den.

Största problemet är ju att jag sover på den, den får liksom aldrig vara ifred tillräckligt länge för att läka. Men vad ska jag göra åt det, jag sover ju när det händer! Jag får knyta fast mig själv i en av sängstolparna så jag helt enkelt inte kan vrida mig åt min vänstra sida. Vill man vara fin får man lida pin.

Ellifiore har en genial idé inför Priden, och jag ska göra samma sak! Eller inte exakt samma sak. Hon ska nämligen låna ett par kalsingar av sin sambo. Jag ska inte låna ett par kalsingar av hennes sambo. Däremot ska jag kanske köpa ett par egna, om jag inte hittar ett par riktigt fina tjej-boxers. Kjolarna till våra Sailor-dräkter är nämligen såpass uppsydda att vi riskerar att flasha allehanda bögar och flator om vi vill böja oss fram, och det kanske är onödigt. Eller uppskattat, vem vet!

Apropå flasha tror jag att jag råkade göra det för nån stackars oskyldig man som gick förbi nedanför min lägenhet. Jag skulle ju bara titta ut och stänga dörren när jag hade duschat, men tänkte väl inte riktigt på att min högra tutte tittade ut samtidigt, satans olydiga otyg är dom båda två. Förlåt käre okända man om du mot förmodan läser detta. Jag ska hålla in behagen när jag stänger balkongdörren i framtiden.

Inga kommentarer: