lördag 12 juli 2008

Mina ögon är sexkantiga


Tror den sexuella abstinensen får mina ögon att bli sex-kantiga snart tror jag. I need to feed the beast! som Izzie skulle säga. Jag behöver dessutom en puss och en kram x flera. Tur att min flickvän är jävligt kramgod och pussgod även fast hon bor så långt borta. Hon är även störtsexig i skinnjacka. Mums mums! Älskar dig snygging!

Det är ganska sjukt egentligen när man tänker på det, jag skulle kunna gå ett par månader utan att röra vid en enda människa, utom de äldre i hjälp-syfte. Det är sjukt. Det är sånt som de rumänska barnhemsbarnen dör av, att ingen tar upp dem och kramar dem. Om jag spontant gav pappa en kram skulle han nog tro att jag börjat knarka. Vore ganska roligt när jag tänker på det. Ungefär samma reaktion som han troligtvis skulle få om jag skulle kläcka: "ciao då pappsen, nu åker jag på Pride!"

Om jag skulle dra nån liknelse så skulle jag vilja säga att det känns som att jag står utanför garderoben, tar sats för att kliva iväg ut i livet och sen upptäcker att jag fastnat med ena foten i en gammal maläten tröja. Som alltså är min pappa. Jag vet, jag är inte särskilt snäll. Men ibland känns det som att jag skulle älska mina föräldrar betydligt mer om jag slapp träffa dem så ofta.

Måste köpa tråd till min och Hannas fina Pride-dräkter. Mitt sy-kit innehåller: två nålar samt en svart tråd. Vilket inte duger till att sy fast rosa och röda rosetter. Det jag gillar mest med våra halvlatex-liknande kreationer är deras mångsidighet: börjar det regna kan vi dra dem över huvudet och vara totalt skyddade! Ja, om det inte vore för att vi sytt upp dem så det inte finns nåt kvar att dra i, förstås!

Bilden: jag och min älskling som våra alias!

Inga kommentarer: