måndag 1 oktober 2012

Skrivkrampen har släppt!

Nu är klockan tio över två på natten. Om fyra timmar ringer alarmet och då måste jag upp och vara redo för en lång jobbdag. Så varför är jag vaken?

Jag är vaken för att jag har suttit och skrivit! Vilket är helt fantastiskt med tanke på att jag haft skrivkramp hur länge som helst, bloggandet är det enda jag skrivit på jävligt länge och till och med det har känts småjobbigt.

Men nu har jag alltså skrivit, och vad har jag skrivit? Jo, jag har skrivit mitt livs första sexnovell. Det var inte riktigt meningen, det bara var så att den första historien jag hade att gräva fram ur mitt inre helt enkelt handlade om sex. Kanske blev jag inspirerad och sporrad av mitt eget blogginlägg om bröst tidigare idag? Jag liksom bara spann vidare på temat. Jag vet fan inte om jag törs visa den för nån. Är det någon som skulle vilja läsa den, räck upp en hand? Ska jag gömma den i en låda och aldrig titta på den igen, eller ska jag rent av lägga ut den i bloggen?

Just precis nu ska jag i alla fall inte göra nåt annat än försöka sova, kanske drömma lite om mitt nya alternativa karriärval...sexnovell-författare. Känns stabilt.

4 kommentarer:

elli sa...

jag vill läsa, såklart! ;)

Chimairan sa...

Självklart Elli, du har alltid varit mitt största fan så du har första tjing! ;)

oneofthenobodies sa...

Åh vad kul, jag vill också läsa! =D

Chimairan sa...

Absolut! Ska finslipa den lite bara ;D