fredag 5 oktober 2012

Hårfager shopping.

Imorse när jag vaknade såg min frisyr lite mer skrämd ut än den gjorde igår, och jag hade lite små problem att tämja den utan passande produkter och utan nån spegelvinkel så att jag kunde se hur det ser ut bakifrån. Still feels awesome anyway! Men nu sitter jag och kollar runt på nätet och jag ska nog beställa de produkter min frisör rekommenderade och använde igår: Tigi Catwalk Session Series Salt Spray, och L'anza Urban Molding Paste. Perfekt för mitt "typiskt skandinaviska hår", vilket betyder att mitt hår är allmänt flygigt och flimsy och svårt att få volym i. 149 kronor styck på Lyko, det blir fint det!




Jag sitter och räknar ner timmar och minuter här, först till lunchen som jag ska spendera med söta Sara. Vi ska planera in vår egen studiecirkel som kommer bli torsdag nästa vecka troligtvis. Då ska jag göra mitt bästa för att lära henne sticka, och hon ska göra sitt bästa för att lära mig spela gitarr. Vilket såklart inte kommer ske på en dag, men nånstans måste man ju börja! Vi ska hålla det på superpedagogisk förskolenivå, jag tror det blir skitbra.

Klockan 16 tar jag helg och jag har inte spikat den riktigt ännu vad jag ska hitta på, tror jag kommer vara hundvakt men nån vill säkert umgås med mig och min lurviga familj. Come on, who can resist that face?

Inga kommentarer: