söndag 30 september 2012

Mitt tusende inlägg!

Ja, så är det faktiskt, jag har kommit fram till inlägg nummer 1000. Grattis bloggen, grattis mig själv, eller vad man nu ska säga!

Idag är det söndag, en rätt så bra söndag. Ingen söndagsångest än så länge fast jag önskar att jag slapp jobba imorgon. Idag har jag testat Sh'bam för första gången, och det var precis så kul som alla säger att det är! Jag såg ju ut som fan såklart, man kunde tro att jag hade både tre ben och träben, och armarna och benen fäktade spastiskt åt alla håll och när de andra snurrade åt vänster så snurrade jag åt höger...men vem bryr sig? Tror knappast nån var där för att kolla in min prestation. Jag gav i alla fall allt jag hade och kunde typ simma därifrån i min egen svett. Mitt mål är att bli lika smidig och koordinerad som den gravida instruktören. Och hon var inte lite gravid heller, det såg ut som att hon hoppsade omkring med en medicinboll under linnet. Så jävla underbart.

Jag har köpt en ny sportbehå från Röhnisch som är helt fantastisk, it's like a boob jail, kanonbra när man ska studsa runt och inte vill att tuttarna ska studsa i otakt och råka knocka en. Jag räknade lite snabbt och kom fram till att jag äger 6 sportbehåar, och det känns ändå som för lite. Det bästa på hela dagen är ändå att komma hem, bara skala av sig alla kläder och befria brösten från sitt fängelse. Jag kan inte gå utan behå, det går bara inte, men i min ensamhet så släpper jag fångarna fria. Som till exempel nu. Ja, nu fick jag med lite bröst i inlägget också, och det är ju aldrig fel, jag älskar bröst. Jag skulle nog kunna skriva en hel novell om bröst, kanske en hel bok till och med. Jag vet inte vem som skulle vara intresserad av att läsa den, men nån finns det säkert. Kanske om jag gör en bilderbok? Nej, bäst att kolla på tv-serier och kyla ner mig lite.


2 kommentarer:

oneofthenobodies sa...

*viftar med hela armen*

Jag, jag, jag vill läsa bröstnovell, eller bok (ju fler sidor desto bättre liksom)!

Chimairan sa...

Underbart, alltid bra med feedback! Då ska jag alltså INTE hålla tillbaka på bröst-skriverierna! ;)