måndag 8 oktober 2012

I wish it's my Sunday, cuz that is my Funday...

...but it's just another manic Monday.

Fast faktiskt inte, än så länge är det en ovanligt lugn måndag på jobbet. Tack alla människor som tvättar händerna ordentligt och dricker Kan Jang och lyfter ergonomiskt och vad ni nu gör för att hålla er friska och krya! Det uppskattar jag!

Däremot åkte jag på att jobba imorgon när jag hade tänkt vara ledig, men pengar är ju fint, och jag blir ledig onsdag istället så det är väl bara att köra på. När jag kollade på gymmets hemsida hade den EN plats kvar på zumba-passet ikväll så jag knep den. Jag gruvar mig faktiskt lite om jag ska vara ärlig, det var fan inte en vacker prestation jag åstadkom förra måndagen. Men ikväll kanske jag är lite, lite bättre? Och nästa vecka kanske jag är ännu lite lite bättre? Och till slut är jag så jävla skicklig att jag är en av dem som de andra deltagarna smygkollar på för att lära sig, istället för den som alla undviker för att hon snurrar åt fel håll och flaxar med armarna som en stork på fyllan. Måste hitta nåt bra smörjmedel också för just nu shakar jag loss som en ledad trädocka. Room for improvement, tror jag det kallas!





Inga kommentarer: