onsdag 10 oktober 2012

Det finns cravings och det finns cravings.

På jobbet är det oftast så att om morgonen börjar lugnt blir eftermiddagen förjävlig. Så även idag, jag har haft fullt upp och varken haft ro i kroppen eller tid att äta ordentligt. Det har mest blivit frukt, och en powerbar. Vilket har resulterat i att jag nu på kvällen känner mig allmänt sugen på allting hela tiden. Satsumas, bullar, knäckemackor, choklad, whatever. Som tur är har jag inte så mycket spännande hemma, jag försöker sitta platt på arslet i soffan och ge fan i kylskåpsvändorna. Jag har tillbringat kvällen hos Patric, jättemysigt och roligt har vi haft det som alltid, även fast vi såg alldeles för mycket av tv-programmet "69 saker du vill veta om sex." Det programmet borde heta "69 saker du INTE vill veta om sex." Program om sex får sex att verka så ini helvete osexigt av någon anledning. Särskilt kvällens program, som mest verkade handla om nån nisse som var barnsligt stolt över sin enorma kuk, som han självklart var tvungen att hala upp ur byxorna och göra helikoptern med. Så inatt kommer både jag och Patric drömma om jättekukar, kul för honom eftersom det är hans intresseområde så att säga. Vi stängde faktiskt av efter halva programmet så jag vet inte om de kom in på mitt intresseområde sen. Vad är egentligen tjejers motsvarighet till jättekuk? Minifitta? För det är tydligen lite "finare" att ha en liten tajt fitta av nån anledning, kanske för att straighta killar är nervösa över att ha för liten snopp? "It was like waving a pencil in a cave", som en kvinna sa en gång i en dokumentär. Som flata kan jag inte säga att storleken har nån betydelse på det sättet. Kanske om man gillar fisting, då är man väl ute efter någon med lite mer töjbar, rymlig fitta?

Alltså, hur kom jag ens in på det här, jag skulle ju skriva ett inlägg om cravings? Fast det har jag väl på sätt och vis gjort, det blev bara lite andra cravings än jag tänkte på från början. Apropå det ska jag läsa igenom min novell för första gången sen jag skrev den, det ska bli spännande. Det är ett tips jag läst av någon författare, kan ha varit Stephen King; när man skrivit klart en text ska man lägga bort den några dagar och låta den "vila". Sen tar man fram den och läser den med nya ögon. Så vi får väl se om det stämmer. Sen ska Elli och Cat få läsa den och ge sina brutalt ärliga åsikter och sen kanske nån annan får ta del av den, eller så strimlar jag den, who knows.

Nu ska jag ta och sova, försöka att undvika jättesnoppdrömmar och hoppas på att jag slipper trampa i en kattspya det första jag gör imorgon bitti. VARFÖR kan jag aldrig få upptäcka dem med ögonen INNAN jag upptäcker dem med foten? Just asking.


1 kommentar:

Patric sa...

DAHLIN, the cocks visited my dreams! And it was gooood! <3

Hoppas du hade lika trevliga drömmar. ;)