fredag 19 oktober 2012

Världens godaste tårta samt lite svullet underliv.

Vill man plåga sig själv lite extra en lugn dag på jobbet med bara några torra små frukter att nafsa på, så kan man alltid googla på vilken som är världens godaste tårta. Jag tyckte inte jag fick nåt bra svar faktiskt, det finns många goda tårtor men ingen som spontant känns som att den skulle förtjäna titeln som världens godaste. En riktigt god kladdkaka eller mortoskaka är väl ändå godare än de flesta tårtor hur som helst?

Så fort någon eller någonting ska firas på mitt jobb är det alltid nån som trollar fram en smörgåstårta eller en prinsesstårta, det slår liksom aldrig fel. Eller en sån där äcklig stubbe som består till 90% av grädde.

Jag sitter förstås och klurar eftersom jag ska bjuda på en liten födelsedagsfika i helgen och jag vet inte vad jag ska hitta på att baka. Förslag på snuskigt goda bakverk mottages gärna. Jag har ett par idéer själv också, det blir säkert bra i slutändan. Nu ska jag bara torka av dreglet från tangentbordet efter att ha scrollat mig igenom några kilometer med efterrätter.

Det är alltid spännande att kolla igenom vilka sökord folk har använt för att råka hamna på min blogg, tydligen har någon hamnat här genom att söka på "svullet underliv efter sex". Personen måste ha blivit rätt så besviken för jag tror inte jag har gett några tips och råd om det än så länge. Och det kanske ni inte visste, men jag funderade allvarligt på att utbilda mig till sexolog ett tag, så vad fan, klart jag kan rycka in med lite allmän visdom på området!

Jag undrar vilken sorts svullnad personen fått egentligen. Killar får ju en sorts svullnad i underlivet FÖRE sex för att kunna genomföra själva sexet men det kanske inte var det personen menade... Men om det var det kan jag berätta att det är det som kallas EREKTION och det kan uppfattas som ganska otäckt och/eller roligt att bevittna. Men om det känns jobbigt: kolla inte så jävla noga, stoppa in den där du vill ha den bara.

Annars kanske det svullna underlivet beror på att personen ifråga blandat in lite tårta eller annat bakverk i sexet, kanske lite frukt och grönt, har herr Gurka fått dansa vals och mazurka? Då kan ju svullnaden bero på en allergisk reaktion eller irritation på grund av främmande gurkbacillusker. Och då kan du doppa muffen i Verum hälsofil så får du en massa snälla baciller istället som kan bekämpa smutsbacillerna!

Eller så kanske det svullna underlivet helt enkelt berott på att du gjort en Frida, det vill säga att du utsatt det för lite extra tough love som i Fridas låt "Dunka mig gul och blå". Jag vill se ut som svenska flaggan när du är klar, mörbultad, underbar, japp japp...Och om så är fallet har jag väl ingenting annat att säga än; grensla en påse frysta ärtor och var glad!

Ja, ni ser ju hur det går när min hjärna får löpa amok hur den vill. Jag lovar, jag ska skärpa mig, verkligen. I'm so sorry. Men för att komma tillbaka till tårtor...en boob cake skulle jag gärna vilja ha nån gång! Då gör det inte så mycket om smaken inte är mer än okej för man kan kompensera genom att äta med ögonen!

Inga kommentarer: