måndag 15 oktober 2012

No sleep tonight.

Nog var det väl ändå märkvärdigt att det ska vara så svårt att somna! Jag hade samma problem igår natt, men det gjorde ju ingenting eftersom jag var ledig. Nu ringer däremot mitt jävla alarm om lite drygt fyra timmar så det vore verkligen fint om jag kunde somna...typ nu. Har ni några tips och tricks för att bota sömnlöshet så tar jag gärna emot dem, det är ju inte första gången jag sitter uppe och nattugglar direkt och säkerligen inte sista. Däremot kan jag meddela att jag skrivit färdigt min andra novell! Den behöver en del finslipning förstås men det känns ändå jävligt kul.

Det är väl bäst att jag kryper ner under täcket igen och försöker räkna får eller nåt. Som tur är så är jag (förhoppningsvis) ledig på tisdag så jag får väl ta igen sömnen då, bara jag tar mig igenom morgondagen så ska det nog funka. Jag tror att det jag skulle behöva är en jourhavande sov-vän, när jag sover med någon så somnar jag nästan alltid gott. Nu har jag ju tyvärr inte det, men bra sås reder sig själv, och det gör även jag. Natti natt!




Inga kommentarer: