onsdag 10 oktober 2012

Sexdrömmar och sexiga formuleringar.

Drömde jag sexdrömmar inatt? Ja Patric, det gjorde jag tamejfan. Först drömde jag en disturbing heterosexdröm som jag skyller på det dumma snuskprogrammet, men som tur var kommer jag inte ihåg den så bra. Det måste vara min hjärna som skyddar mig från såna onaturligheter. Därefter drömde jag en otroligt jävla mindblowing girl on girl-action-dröm som jag fortfarande kommer ihåg väldigt väl, sisådär 12 timmar senare. Frustrerande? Eh, ja. Drömmen kanske berodde på att det sista jag gjorde innan jag gick och la mig igår var att läsa, och redigera, min egen sexnovell. Det kanske är ett tecken på att den är läsvärd? Nu har jag i alla fall skickat den till mina första läsare...kanske de enda som får läsa den...Men jag känner mig rätt kick ass som skrev den i alla fall, och jag kan säga att det var jävligt mycket svårare än jag tänkte mig!

Jag menar, tänk att du har sex, jävligt bra sex. Det är relativt lätt att känna efter hur det känns, med lite fantasi. Och tänk dig en riktigt skön orgasm, den typen som skickar dig i omloppsbana kring jorden ungefär. Hur formulerar man såna känslor, hur klär man dem i ord? Utan att det blir för kliniskt, vulgärt, tacky, barnsligt, anatomiskt, distanserat, töntigt... Vad kallar man egentligen ett könsorgan om man vill få det att låta sexigt? I sexnoveller pillar man inte varandra på snippan liksom, that would seriously kill my lady boner. På engelska är det mycket lättare, lady boner är ett av mina nya favvoord. Ordet "fuck", till exempel, är ett annat av mina absoluta favoritord. Det låter betydligt sexigare än "knulla". Men eftersom fuck är ett ord som används hit och dit, fuck this och fuck that och fuck you, så är knulla ett betydligt mer sexuellt ord, så det kanske funkar rätt bra ändå? Vad gör man annars, om man inte knullar? Pippar, gökar, älskar, har samlag?

Så vad säger man då, för att återkomma till könsorgan. Där nere? Ska man censurera så är det väl ingen idé att ens skriva, även om antydningar också kan vara spännande. Vagina, sköte, slida, våt ängsmark, mutta, hål? Nej dra åt skogen, lady boner is going down fast! För mig personligen så är fitta det enda rätta. Om jag skrev på engelska (vilket jag funderar på att testa!) så skulle jag definitivt använda ordet pussy.

Hur som helst, det är svårt som satan.

Nu ska jag se färdigt på Ink Master (tattoo cravings deluxe!) och sen hopp i säng, och vi får väl se om jag drömmer om våta ängsmarker inatt...


3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vill också läsa den! Har bara varit otroligt seg med att säga det, men jag är helt klart nyfiken :)

Chimairan sa...

Haha absolut Jossie, du är ju också på listan över mina största fans ;) jag kan maila den till dig när jag kommer hem! :)

Kontorsråttan sa...

Också intresserad av att läsa :) Hur va inkmaster? Missade det :(