måndag 1 oktober 2012

"Jag har små bröst."

Jag skulle kunna påstå att jag har små bröst men då skulle jag nog bli uppmanad att ta en närmare titt i spegeln. Små bröst har däremot Clara, och hon har gjort en härlig video om varför det kan vara bra att ha små bröst som jag tycker att ni ska titta på. Because boobs, liksom.



Jag känner mig smått sliten på jobbet efter mitt kreativa infall inatt, undrar vad fan jag skrev egentligen? Undrar om det ens blev läsvärt eller om det blev som när Rachel i Vänner försökte sig på att skriva en erotisk berättelse.

Rachel: Now this is just the first chapter, and I want your absolute honest opinion, okay? Oh, oh, and on page two he's not 'reaching for her heaving beasts'.
Monica: What's a 'niffle'?
Joey: You can usually find them on the 'heaving beasts'.
Rachel: All right, all right, all right. So I'm not a great typist.
Ross: Wait! Did you get to the part about his 'huge throbbing pens'? Tell ya, you don't wanna be around when he starts writing with those!





Inga kommentarer: