söndag 7 oktober 2012

Zzzleepy Sunday.

Kvart i elva, är det tidigt att gå och lägga sig? Jag tror jag skiter i vilket för jag är grymt trött. Blev väckt halv åtta imorse av att "någon" kräktes under min säng (och nej, det var inte en tjej som Liten föreslog! Det hade varit illa om jag släpade hem brudar som kräktes under sängen...). Så då var det bara att gå upp och börja joxa på. Jag har umgåtts med Elli, Liten och hans söt-Emmelie idag, mysigt som tusan.

Som den braiga kompis jag är så drog jag till gymmet och tränade en timme, och när jag kom hem hade Elli lagat jättegoda hemgjorda köttbullar. Hello mouthgasm! Alla borde ha en sån vän som Elli! Jag hade först tänkt gå på sh'bam men när jag kom till gymmet var passet fullbokat. Så jag körde intervaller på löpbandet en timme, fy inåt helvete så jobbigt det var. Jag körde promenad fyra minuter, sprang sex minuter, promenad fyra och så vidare, och de sista tio minuterna körde jag fullt ös medvetslös så benen wobblade när jag klev av löpbandet. Kanske därför jag är så sliten nu, tror jag ska lägga mig nyduschad i min renbäddade säng och lyssna på Exilia innan jag somnar. Så kanske man är laddad imorgon för en ny jobbvecka? Fast nah, who am I kidding, måndagar är ändå alltid måndagar. Men om du av någon anledning tänkt ringa till min kundservice så spara det till tisdag är du jätteschysst, då är jag nämligen ledig!


1 kommentar:

elli sa...

jaa joo nog är jag fantastisk! hehe. du är inte swå dum du heller marie, riktigt awesome till och med! ;) hihi