torsdag 11 oktober 2012

Yummy treats för håret.

Redan förra veckan tänkte jag ju beställa hårprodukter men sen blev jag snål, sen kom det saker emellan, sen visste jag inte vad jag ville ha, sen fanns inte rätt produkt...tänk att vägen till att spendera pengar kan vara så förbannat krokig ibland.

Nu har jag i alla fall beställt från Nordicfeel, det blev en Tigi Catwalk Session Series Salt Spray som jag tänkte, men de hade tyvärr inte L'anza Urban Molding Paste, så jag beställde Tigi Bed Head Wax Stick, och Tigi Bed Head Manipulator. Båda produkterna är till för att ge stadga och matt finish och tämja flygigt hår, så det blir nog bra. Jag är lite extra kär i just Bed Head-produkter eftersom de luktar så grymt gott dessutom. Just idag ser jag ut som ett yrvaket troll, men det bjuder jag på. Jag skulle nog se välkammad ut om jag någon gång orkade duscha på morgonen, men det är nog det värsta jag vet. Att bara ta mig ur sängen är en bedrift. I en månads tid har jag tänkt "morgonpromenad, gud så härligt, det ska jag köra på imorgon!" Och varje morgon när alarmet ringer tänker jag "Oh, hell to the no!", trycker på snooze arton gånger och måste skynda mig för att inte komma för sent till jobbet.

Nu ska jag jobba på fram till klockan 12, därefter jobba ett par timmar som kontaktperson, och ikväll ska jag hälsa på Sara för våran improviserade studiecirkel. Kanske hinner klämma in en stund på gymmet, vi får se vad som sker. Happy torsdag!



Inga kommentarer: