tisdag 16 oktober 2012

Shanes åsikt om foppatofflor.

När jag vaknade imorse hade jag fått en liten sked som låg och sov bredvid mig, himla gulligt även fast han hade snott hela täcket och bara lämnat ett hörn till mig så jag frös som satan. Shane var däremot inte intresserad av att sova med oss, han föredrog sin nya jättefina kattsäng...




När jag jobbar som kontaktperson brukar jag ha ett par vidrigt fula foppatofflor jag fått av mamma, eftersom det är de enda inneskor jag har. När jag kom hem från gymmet idag så la Shane tre rejäla spyor som välkomstpresent. Jag tänkte att han ätit nåt dumt igen, och när jag torkade upp det visade det sig att han har suttit och gnagit i sig riktigt rejäla chunks av foppatofflorna. Antingen tycker han att plast är väldigt smaskigt eller att skorna är så fula att han kände att han var tvungen att göra sig av med dem. Han är en väldigt speciell katt...




Inga kommentarer: