tisdag 16 oktober 2012

All I ever wanted was the world.

Jag kan inte sluta lyssna på Marina and the Diamonds. Så grymt jävla bra, ear-gasm! Fast jag har tagit en paus för att titta på när Gunilla Persson torterar ännu en oskyldig människa med sin galenskap.

Jag testade en ny typ av Keep your body guessing på gymmet idag. Jag packade väskan och gick dit utan att ha bestämt vilket pass jag skulle gå på. Acitivio-spinningen och bodycombat började samtidigt, och inte förrän jag drog kortet i kortläsaren bestämde jag mig för att det var activio jag ville gå på just idag. Det var riktigt skönt att gå på ett pass där man inte behöver lägga fokus på att försöka lära sig supersvåra stegkombinationer, utan där man bara kan låta benen jobba tills det bränner i låren och svetten stänker. Jag hade en handduk med mig men den liknade mest en våtservett när passet var slut. Jag får alltid en liten chock när jag går på spinning, jag vänjer mig aldrig vid hur mycket män kan svettas! Jag menar, jag tycker jag svettas otroligt mycket på ett spinningpass, men det är ju ingenting i jämförelse med grabbarna. De skulle kunna simma hem genom svettpölarna. Jag måste erkänna att jag älskar att svettas. Fast enbart när jag tränar. Eller har sex. Inte nån jävla nervös-svettning eller när det är äckligt varmt ute, ingen sån svett. Jag älskar att svettas - men det ska vara värt det.



Inga kommentarer: