söndag 14 oktober 2012

Söndag är sköndag.

Förut hatade jag söndagar rejält, jag hade i princip alltid grav söndagsångest för lite allt möjligt och stannade helst under täcket hela dagen lång. Men just nu känns söndag som en riktigt skön dag. Jag har börjat skriva på min nya novell, ja det gjorde jag ju egentligen redan inatt. Den är inte färdig ännu och den är inte lika naughty som min förra, än så länge i alla fall. Jag har ju inte avslutat den ännu, allt kan fortfarande hända...

Tusen tusen tack för den fina feedback jag fick på min första novell, ni vet vilka ni är som har läst den så ta åt er! Jag fick värsta kicken att skriva mer. Det är inte så att jag står och faller med negativ kritik, men jag var liksom osäker på om jag fortfarande kan åstadkomma läsvärda alster. Det var ju några år sedan jag ens försökte, men jag tänker att det finns nog andra små historier nånstans i mina dunkla rum, som väntar på att komma ut. Jag har en större som jag verkligen tänkt på länge, men jag känner mig inte riktigt redo för att börja på den ännu.


Inga kommentarer: