tisdag 30 oktober 2012

Kärlek.

Jag kan inte sammanfatta den här känslan i ett blogginlägg. Orden räcker inte till. Jag vet inte vilket citat eller visdomsord eller låttext jag ska dra till med för att beskriva det jag upplever. Jag vet inte om det är Saras magiska kärlekstrollformel, eller min egen födelsedagsönskning, eller kanske helt enkelt resultatet av att inse vad jag faktiskt vill ha och förtjänar...men det spelar ingen roll. Hur det nu har gått till så har jag i alla fall världens finaste, goaste och vackraste flickvän, och jag är väldigt väldigt lycklig.




3 kommentarer:

Liinda sa...

Jag stannar
Jag går inte
För..
Jag älskar dig
<3

oneofthenobodies sa...

Ååååh vilken kärlek, massa kärlek! Vad roligt och vad glad jag blir för din skull. =)

Jag ska sätta mig ner och läsa din novell idag. Jag har varit begravd bakom lådor och plugg sedan förra veckan, men nu är det dags att andas lite. ;)

Chimairan sa...

Älskar dig babe, kom hit nuu! ;D


Tack Cat, jag är med glad för min skull! Ingen fara, bara du kommer ihåg att skicka ditt brutalt ärliga omdöme! ;D