måndag 15 oktober 2012

Att omvända en flata.

Ibland tror heteron (oftast douchebag-killar alternativt religiösa fundamentalister) att de kan omvända flator, få dem in på den "rätta" vägen, den väg som leder raka spåret till penis. Det här brukar inte funka så jättebra, däremot är procenten straighta tjejer som blivit lockade över till den andra sidan, "vår" sida, the dark side, muffdykarsidan, ganska så hög. Om någon mot förmodan skulle få för sig att omvända mig lite grann så har jag ett tips. Eller, för den delen, om någon brud känner för att haffa mig utan att behöva gå igenom hela den tidskrävande "har du redan legat med alla jag känner/älskar du också katter/vart har du parkerat flyttsläpet/ska vi inseminera oss i Danmark"-parningsdansen som krävs innan två flator ska ta varandra i hand och påbörja den rosenkantade vägen mot den lesbiska sängdöden.

Jag säger inte att detta tips bombsäkert funkar eftersom ingen hittills provat, men om någon så bara skulle få för sig att prova så har den personen redan halva inne. Jag bestämmer här och nu att ett av målen med min träning är att bli så armstark att jag kan göra såhär med min framtida flickvän. Det är lite bättre förutsättningar för det än att nån skulle kunna göra det med mig om man ska se det sådär trist realistiskt, såvida jag inte blir tillsammans med en kvinnlig hulken, eller bantar ner mig så jag blir lika slank och svajig att lyfta upp som en höjdhopparstav.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åååh jag älskar den filmen och den scenen!! =)

Chimairan sa...

Jag med! Och Emma Stone! x)