måndag 12 oktober 2009

Nu målar vi kors i taket

Min mamma, ni vet, hon som inte gillar när människor SPÖKAR UT SIG, har precis berättat om sina planer på att fixa en ryggtavla och en fet överarmstatuering. Sen har hon ju två tatueringar sen tidigare också. Den senaste gjorde hon I Turkiet, hon följde med en främmande karl som hade en kusin som kände nån som tatuerade folk i en mörk gränd. Det är alldeles sant. Men fin blev den.

Mina egna tatueringsplaner ligger på is för tillfället. Jag vill inte tatuera mig innan jag är den storlek jag vill vara. Det vore ju förjävligt om tatueringen hamnade nån helt annanstans än där jag placerade den från början. Plus att det blir min belöning. Men vad jag ska göra är hemligt, jag har utarbetade planer för tre stycken än så länge. En som rätt många vet om, en som bara Hanna vet om och en som jag behåller för mig själv. Och så får det förbli, ett tag till. Jag kan ha ett jävla tålamod när jag vill.

Den här bilden tycker jag är så jävla rolig. Stämmer den? Det ska jag nog inte uttala mig om.

1 kommentar:

oneofthenobodies sa...

Den bilden var väldigt slående. Haha!