torsdag 22 oktober 2009

Duktiga kissekatter!

Nu är kastreringen äntligen avklarad. Jag, mamma, hundarna och katterna åkte till natursköna Öjebyn tidigt igår morse och checkade in de två MYCKET missnöjda katterna på Öjebyns djurklinik. Sen tog vi en promenad med hundarna, köpte godis på lösviktshuset(vilken underbar plats!) och åt lunch på Paltzerian. Sen var det klart, vi hämtade mina sovande sötnosar och åkte hem igen. De var så söta när de vinglade omkring, det knep faktiskt i hjärtat på en cynisk matte. Men nu är det i alla fall gjort. Inget mer kissande i min fåtölj hoppas jag.

Ikväll är det L Word-kväll med Hannibal, mycket bra! Kissekatterna är så duktiga, de sover mest, har ätit lite och slickar nästan ingenting på stygnen. De ska få tonfisk av matte, de små sluringarna!


And no more raping, brotherfucker! Ser ni hur Zero ligger i fosterställning, helt skyddslös mot kåtkatten? Stackars kisse.

1 kommentar:

Hannibal sa...

Hah, jag kommer att bo 2 minuter från lösviktshuset!