lördag 17 oktober 2009

Önskas: bokhylla.

Jag skulle verkligen vilja ha en ny bokhylla. Jag hatar min bokhylla. Den kostade 100 spänn och mamma köpte den eftersom jag verkligen behövde nånstans att ha alla mina böcker när jag flyttade hemifrån. Den är så tråkig och ful att jag vill hugga den i bitar och elda upp den. Nån gång ska jag ha en riktigt grym bokhylla. En som visar upp mina böcker som de förtjänar att visas upp. Det finns ingenting jag lagt ner så mycket pengar på som böcker. Nån gång i framtiden när jag bor i en stor och fancy lägenhet ska ett rum vara arbetsrum slash bibliotek, komplett med mysig läshörna. Och då ska jag ha en kick ass bokhylla helt enkelt. Kanske någon av dessa på bilderna här nedanför!





1 kommentar:

Hanna S sa...

Hej!
Skulle vara kul att veta var man kan hitta de snygga bokhyllorna! Den tredje tex.
/Hanna