måndag 19 oktober 2009

Min födelsedag.

Igår fyllde jag 23 år. Jag hade ganska låga förväntningar om jag ska vara ärlig. Jag menar, 23 är ett mycket ojämt tal, min älskling är inte här, min pappa undrade om vi kunde skippa hela ståhejet eftersom han planerade att vara bakis, mamma meddelade att hon var för fattig för att köpa present...ja, ni fattar.

Men det visade sig bli en riktigt finfin födelsedag! Jag fick blomster, tårta, sång, kramar, trevligt sällskap, och inte minst: finaste födelsedagskortet EVER och bästa födelsedagspresenten EVER! Okej, näst bästa presenten. Bästa presenten hade varit om Hanna hoppat upp ur tårtan, men jag fick ju en ToR-resa med destination Lovetown, så det kanske kan ordnas! Vad tror du älskling? Man ska aldrig underskatta fina vänner och ojämna födelsedagar, det har jag verkligen lärt mig. TACK! Mina vänner är bäst. Sug på den du.

Jag och Hannibal provade baka rulltårta med turkisk peppar. Lite mer smörkräm och lite mindre peppar så blir den kick ass!

Idag snöar det. Jag har inte bestämt vad jag ska tycka om det än. Och min hosta väcker mig några gånger varje natt. Och min säng är väldigt bred och tom. Men annars ska jag inte gnälla.



Inga kommentarer: