onsdag 14 oktober 2009

Äckligt.

Människans kropp är riktigt fascinerande, men också jävligt äcklig. Det borde finnas nån slags lag som förbjuder så här lurviga ögonbryn! Då föredrar jag nästan unibrow! 9.6cm långa ögonbrynshår har den här herren. Och herren nedanför har 25cm långt öronhår! Det är så äckligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Om jag får veta att de där snubbarna någonsin fått ett ligg, så ska jag leta reda på den killen eller tjejen som ställde upp, och ge hen ett rejält kok stryk! Det är en principsak.


3 kommentarer:

Hardcore Baby Dyke sa...

People are GROSS and DISTURBING! =P

Hannibal sa...

Men... öronhårsmannen var ju riktigt söt! Bara han shamponerar och kammar sig så borde det väl vara ok? :P

Chimairan sa...

nej nej nej, jag har svår hårfobi gentemot det jag kallar för inkorrekt hårväxt!