tisdag 27 oktober 2009

700!

Japp, detta är mitt sjuhundrade inlägg. Tack, vem du nu är, för att du har läst det här. Efter sjuhundra inlägg kan jag konstatera att jag inte har en aning om vad jag ska skriva mer om för att folk ska vilja återvända till min blogg. Sex? Bonde söker fru? Badrumsrengöring? Katt-kastrering? Öronhår? Om du har några önskemål så får du gärna droppa en kommentar. Troligtvis kommer jag kludda på precis som vanligt, men det är alltid kul att få kommentarer. When I don't get my comments, I get my panties in a bunch.

Och nu lite vardaglig uppdatering. Seminariet imorse gick otroligt bra, därefter har jag ägnat min dag åt att se på Scrubs och flasha vaktmästaren. Jag vet inte om det är vaktmästaren, men nån är det som parkerar sin bil utanför mitt fönster och går omkring och ser viktig ut. Kan vara en vanlig fönstertittare? Hur som helst har han sett mer än han betalat för, om man säger så. På eftermiddagen har min dysfunktionella familj (pappa, pappas fru, mamma, jag) ätit middag tillsammans. Det gick smärtfritt förutom att jag råkade avslöja att jag bränt hela mitt sparkonto varpå pappa fick ett förstoppat ansiktsuttryck, så jag antar att jag kommer att få äta upp det senare. Men what the hell. Jag har Marabou Nonstop och jag ska göra sällskap med den framför ett par avsnitt av House och tvångskrama katterna en stund. Ha en fin kväll min lilla men lojala och uppskattade (yes, I'm playing the guilt card) läsarskara.

Inga kommentarer: