lördag 24 oktober 2009

Fel person fick lämna idol.


Nix, jag är inte helt nöjd med gårdagens idol. Mariette var het och grym precis som vanligt, jag får värsta ståpälsen på armarna varenda jäkla vecka. Erik gjorde sin grej och han gjorde det bra med en trist låt. Tove lät forcerad i mina öron, det var mer show än sång. Det säger jag i egenskap av totalt tondöv person. Jag tyckte Nicklas gjorde ett dåligt låtval men jag tycker ändå inte han skulle ha åkt ut. Jag tyckte han blev gulligare för varje vecka, jag älskar sån där svepig emolugg, och han var lite rolig också. Calle däremot, jag blir fan galen på killen! Jag vet inte varför men så fort han går upp på sen sjunker min partystämning flera snäpp. Han har en bra röst men hans scenspråk är skitdåligt, men egentligen har jag inga direkt logiska argument. Jag är bara sjukt less på killen.

Erika är så tråkig så hon snart smälter ihop med väggen, och Reza tog sig definitivt vatten över huvudet. Ingen borde ge sig på en Queenlåt, men tittarna tyckte tydligen att hon rockade ändå. Jag var ganska fundersam över låtvalen över huvud taget. Liza Miskovsky?? Sen när i helvete är det rock?? Det verkar dock inte spela nån roll eftersom Rabih verkar ha en hel del fans, liksom Eddie. Jag är inte ett fan av någon av dem. Boooring.

Jag och Robyn kirrade fredagsmyset igår med hemgjord pizza. Det är så jävla gott! Varför köper man nånsin pizza när det är så jäkla lätt och gott att göra hemma? Nu ska jag ha lite lördagsmys med Scrubs och Marabous nya choklad med hallon och yoghurt. Betyg: awesome! Den andra smaken däremot, toffee valnöt, får betyg asswipe. Hur kan man göra en så äcklig smak??

Vissa frågeställningar kräver helt enkelt dubbla frågetecken.

Inga kommentarer: