torsdag 29 oktober 2009

I got nothing.

Jag försökte verkligen komma på nåt klurigt att blogga om. Hur gick det? Inte bra. Kan bero på att allt jag ätit idag är två ägg och en chokladbiskvi. Jag ska i alla fall gå till stan en sväng och kolla på vår nya galleria Enter. Det är basically samma skit som förut fast i nya lokaler. Men det är bra för Boden att det händer nånting. Dessutom får vi ju faktiskt HM, och det är inte så dumt. Nu ska jag läsa lite i "När jag hör din röst", andra Twilight-boken alltså. Jag tycker Bella ska skita i Edward och ta den minderåriga indianen istället. Edward är ÖVERSKATTAD. Sådeså.

1 kommentar:

Hardcore Baby Dyke sa...

Du är så jävla söt och gullig! ^^
Haha, jo Edward är ganska överskattad och lite väl överbeskyddande. Men, men. Han är ju vampyr och såna är ju heta! Tycker många.. ;) Jag tycker att Jakob är ganska dryg... Men du får tycka vad du vill! ^^
Och jag tycker allt att Bella kan bli homo i stället.. och att Alice ska dumpa Jasper ;P
Men så brukar jag ju tänka när det är för mycket hetero-snusk i mina böcker ;)

Mer homosar åt folket! =)