måndag 19 oktober 2009

"En dildo ser lite läskig ut"

Rammstein släpper i dagarna en box som förutom musik innehåller handbojor, glidmedel och rosa dildosar, gjutna med bandmedlemmarnas egna kukar som modeller. Personligen tycker jag idén är superbra, varför inte liksom, men det tycker tydligen inte skivbolaget som inte kommer släppa boxen i Sverige. Anledningen är som rubriken säger, att en dildo ser lite läskig ut. Så himla töntigt. Men för den som vill kan boxen köpas över gamla hederliga internet för ca 120 pund. Jag tror att jag avstår men jag hyllar som sagt idén. Nu undrar jag bara en sak, av ren nyfikenhet: vem tillhör den andra från höger??

2 kommentarer:

Hannibal sa...

Det är verkligen en sjukt snygg box... skulle inte tveka att ha den i bokhyllan. Du hinner spara, jag fyller inte år förrän i februari ;)

'En dildo ser lite LÄSKIG ut'?? Ne, fel formulerat, en KUK ser läskig ut, eller ful kanske är rätta ordet, men gör man dem rosa så neutraliseras det. Fast han kanske är rädd för alla möjliga skulpterade kroppsdelar...

Nina sa...

Haha... vad blir nästa grej att lägga i boxar och sälja tillsammans med cd-skivor?